U W A G A
URZĄD GMINY W LUBSZY ZOSTAŁ ZAMKNIĘTY DLA INTERESANTÓW
(ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 2 listopada 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii)
PROSZĘ O STOSOWANIE SIĘ DO PONIŻSZEGO KOMUNIKATU:
Informuję, że wszelkie sprawy mogą załatwiać Państwo listownie lub za pomocą komunikacji elektronicznej:
Osobiste złożenie pisma/wniosku będzie możliwe wyłącznie poprzez urnę postawioną przy wejściu do Urzędu.
W sprawach niecierpiących zwłoki wymagających osobistego stawiennictwa w Urzędzie
(m.in. dotyczących sporządzenia aktu zgonu, wydania dowodu osobistego lub meldunku), należy umawiać się z pracownikami telefonicznie:
W pozostałych sprawach możliwy jest tylko kontakt telefoniczny z pracownikiem merytorycznym, który będzie decydować o osobistym załatwieniu sprawy:
Dane kontaktowe do jednostek podległych:
Godziny pracy Urzędu nie ulegają zmianie.